دیدنی های مالزی
نوشته شده توسط : maryam

پارک پروانه ها ی مالزی

 

پارک پروانه ها یک پارک سرپوشیده میباشد که دارای بیش از 6000 پروانه میباشد، شامل 120 گونه ی مختلف و در اندازه ها ، رنگها و اشکال متنوع می باشد ،گردشگران و بازدید کنندگان تور مالزی 94 می توانند با قدم زدن در این پارک زیبا و پرگل و گیاه از نزدیک با تماشای این پروانه های زیبا ، لحظات خوشی را داشته باشند. این پارک زیبا تور مالزی عید 94 شامل 2 قسمت دیگر نیز می باشد، یکی برای پرورش پروانه ها و دیگری دارای یک موزه برای به نمایش گذاشتن گونه های متنوعی از حشرات که دیدنی و آموزنده میباشند.ساعات بازدید از این پارک در تور مالزی فروردین 94 همه روزه 9 صبح تا 6 بعدازظهر میباشد.

 

بلندی های کامرون مالزی


کامرون منطقه ای کوهستانی با ارتفاع حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا میباشد که بزرگترین تفریحگاه کوهستانی کشور مالزی میباشد که فقط 4 ساعت با کوالالامپور فاصله دارد. منطقه کامرون تور مالزی 94 با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران زیادی را به روستاهای اطراف شهر علاقه مند میکنند و شیفته خود کرده است. در این منطقه تور مالزی بهار 94 هوایی خنک و محیطی پر از آرامش دارید. گردشگران و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری شدن برگهای جای دیدن کنند و یا به دیدن مزرعه های توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار را تهیه کنند. همچنین اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی کامرون در تور مالزی فروردین 94 که یادآور دوره استعمار انگلیس ها میباشد بسیار منحصر به فرد است.

 

پارک آهو مالزی


این پارک سرسبز دارای مساحتی به وسعت 2KM را با درختان سایه گستر، جوی های باریک و برکه های زیبا در برگرفته است در اطراف این پارک تور مالزی 94 می توانید آهوهای خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را ببینید و به آنها غذا بدهید. برای رسیدن گردشگران تور مالزی فروردین 94 به آنجا تاکسی بهترین انتخاب است .


ساعات بازدید از این پارک زیبا در تور مالزی عید 94 برای عموم 9 صبح تا 6 بعدازظهر هرروز میباشد.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی , جاذبه های دیدنی مالزی , مکانهای دیدنی مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: